Koperty życia dla naszych Seniorów – do odbioru w Urzędzie Miejskim

      Koperta życia to karta informacyjna o stanie zdrowia seniora, przyjmowanych przez niego lekach i kontaktach do bliskich osób. Taką kopertę można bezpłatnie otrzymać w Urzędzie Miejskim. Jest przeznaczona dla osób przewlekle chorych, starszych i samotnych.

Akcja „KOPERTA ŻYCIA” polega na umieszczeniu w specjalnie przygotowanych kopertach najważniejszych informacji o stanie zdrowia, przyjmowanych lekach, alergiach na leki, kontaktach do najbliższych, danych osobowych, w tym nr pesel.

      Pakiet z takimi informacjami powinien być przechowywany w lodówce, czyli miejscu, które jest niemal w każdym domu i zarazem jest łatwo dostępne..

Nazwy lekarstw, sposób ich przyjmowania, zasady dawkowania, to informacje, które dla lekarzy i ratowników są kluczowe, a o których seniorzy często zapominają. W usystematyzowaniu tych informacji pomocna może się okazać tak zwana koperta życia. W środku jest karta, którą senior sam wypełnia, podając informacje o swoim stanie zdrowia. 

Koperta życia jest ważna przez rok. Powinna być przechowywana w lodówce, czyli łatwo dostępnym i znanym lekarzom miejscu.

   Koperty można odbierać w Urzędzie Miejskim w Lubaczowie /na parterze/ w Biurze Obsługi Mieszkańców lub na Portierni, a dla Seniora może odebrać ją również osoba bliska lub członek rodziny.

W linku znajdziesz więcej informacji o kopertach i instrukcję ich wypełniania TUTAJ.

powrót do kategorii
Następna