OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA LUBACZOWA o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących planu ogólnego dla obszaru miasta Lubaczowa

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA LUBACZOWA
o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących planu ogólnego dla obszaru miasta Lubaczowa


Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 8, w nawiązaniu do art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2024 poz. 1130), art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) oraz uchwały 669/LXIII/2024 z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego dla obszaru miasta Lubaczowa


Burmistrz Miasta Lubaczowa zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych w sprawie:
planu ogólnego dla obszaru miasta Lubaczowa oraz sporządzonej do niej prognozy oddziaływania na środowisko.


Konsultacje społeczne będą prowadzone w terminie od 14 lutego 2025 r. do 17 marca 2025 r.
Z projektem planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Lubaczowie – Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów w godzinach pracy urzędu oraz na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie - https://bip.um.lubaczow.pl/ w zakładce planowanie przestrzenne.
Konsultacje przeprowadzone będą w następujących formach:

  • zbierania uwag w terminie od 14 lutego 2025 r. do 17 marca 2025 r. Uwagi można wnosić w formie papierowej: przesłane pocztą lub doręczone osobiście do Urzędu Miejskiego w Lubaczowie– Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, lub w formie elektronicznej: poprzez platformę ePUAP lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na adres email: andrzej.kania@um.lubaczow.pl;
    Zgodnie z art. 8g. ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uwagi do projektów planu składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.
    Wzór formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego dostępny jest w na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie - https://bip.um.lubaczow.pl/344,formularze-do-pobrania
    Wnoszący uwagę zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu,
  • spotkania otwartego, które odbędzie się online w dniu 24 lutego 2025 r. o godz. 16.00 – link do spotkania zostanie udostępniony na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie - https://bip.um.lubaczow.pl/ w zakładce planowanie przestrzenne,
  • punktu konsultacyjnego, który odbędzie się dnia 03 marca 2025 r. od godz. 15.35 do 17.00 w Miejskim Domu Kultury, im. Aleksandra Sas Bandrowskiego, ul. M. Konopnickiej 2, 37-600 Lubaczów. Pomieszczenie te jest przystosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.), w miejscu i czasie konsultacji społecznych projekt planu ogólnego, można zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy tj. projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i prognozą oddziaływania na środowisko do planu ogólnego.


Zainteresowani udziałem w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania projektu planu ogólnego na środowisko mogą składać do w/w dokumentacji uwagi i wnioski, które mogą być wnoszone: w formie pisemnej do Burmistrza Miasta Lubaczowa, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem, na adres mailowy andrzej.kania@um.lubaczow.pl, w nieprzekraczalnym terminie do 17 marca 2025 r.

Klauzula informacyjna
W związku z przetwarzaniem przez Burmistrz Miasta Lubaczowa danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego , prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.3)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej RODO, informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Lubaczowa jest Burmistrza Miasta Lubaczowa z siedzibą: ul. Rynek 26; 37-600 Lubaczów;
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Magda Fusińska, Można się z nim kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Państwu praw związanych z przetwa-rzaniem danych. Kontakt: e-mail iod@um.lubaczow.pl, lub pisemnie na adres: ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów;
3. Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków ustawowych związanych z przyjmowaniem:

  • wniosków do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz planów ogólnych,
  • wniosków o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu luz z planu ogólnego,
  • wniosków o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie lub planu ogólnego,
  • wniosków o udzielenie informacji w zakresie zagospodarowania przestrzennego w gminie wnoszonych do Urzędu Miasta oraz prowadzeniem postępowań administracyjnych w tym zakresie, wynikających z przepisów: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Rozporządzenia

Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie zakresu projektu planu ogólnego, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów;
4. Z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniej organizacji działalności Urzędu Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców współpracujących, w tym: dostawcom usług technicznych, organizacyjnych i prawnych, umożliwiającym prawidłowe zarządzanie oraz realizację zadań statutowych i ustawowych Urzędu Miasta. Dane te powierzane są na podstawie i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. W przypadku kiedy projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego/planu ogólnego jest sporządzany przez wykonawcę wyłonionego w drodze przeprowadzonego przetargu, podane dane osobowe będą udostępnione Wykonawcy w zakresie niezbędnym do sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego/planu ogólnego.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
7. Okres, przez który Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane – zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisami rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Numer telefonu, który jest daną dobrowolną, będzie przechowywany przez okres niezbędny do realizacji sprawy lub do momentu wycofania przez Państwo zgody.
8. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do usunięcia danych – na warunkach określonych w RODO, prawo do cofnięcia zgody, w przypadku, gdy podstawą przetwarzania była wydana zgoda.
9. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania; w przypadku niepodania danych osobowych niemożliwe będzie wszczęcie postępowania administracyjnego w zakresie zmiany przeznaczenia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz planu ogólnego, wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu oraz zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie/planie ogólnym udzielenie informacji w zakresie zagospodarowania przestrzennego w gminie.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.

Lubaczów, 12.02.2025                                        Burmistrz Miasta Lubaczowa

 

Więcej plików do pobrania pod linkiem: https://bip.um.lubaczow.pl/333,plan-ogolny

powrót do kategorii
DO GÓRY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!