Obwieszcenie Burmistrza Miasta Lubaczowa w sprawie rozpoczęcia konsultacji społecznych projektu SRZI MOF Lubaczów na lata 2022-2030
OBWIESZCZENIE
w sprawie rozpoczęcia konsultacji społecznych projektu Strategii Rozwoju Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Lubaczów na lata 2022–2030
Na podstawie art. 6 ust. 3 Ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2024 r. poz. 324 z późn. zm.):
Burmistrz Miasta Lubaczowa
zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu
Strategii Rozwoju Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Lubaczów na lata 2022–2030
Konsultacje mają na celu zapoznanie grupy docelowej z dokumentem Strategii Rozwoju Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Lubaczów na lata 2022–2030 oraz zebranie uwag, opinii i propozycji dotyczących zapisów dokumentu.
Konsultacje społeczne przeprowadzone są w terminie od dnia 06.11.2024 r. do dnia 11.12.2024 r.
Projekt Strategii Rozwoju Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Lubaczów na lata 2022–2030 podlega obowiązkowo konsultacjom:
1. z mieszkańcami gmin z terenu Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Lubaczów,
2. z lokalnymi partnerami społecznymi i gospodarczymi, w szczególności z działającymi na terenie gmin z terenu Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Lubaczów, w tym organizacjami pozarządowymi i przedsiębiorcami,
3. z sąsiednimi gminami i ich związkami,
4. z Dyrektorem Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Rzeszowie – Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie.
Do podmiotów wskazanych w pkt. 3 i 4 wysłane zostały pisma informujące o konsultacjach.
Konsultacje prowadzone są w następujących formach:
1. zbieranie uwag i wniosków w formie papierowej oraz elektronicznej
z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego. Wypełnione czytelnie formularze będzie można dostarczyć:
a) drogą elektroniczną na adres e-mail: poczta@um.lubaczow.pl wpisując w tytule „Konsultacje społeczne – projekt Strategii Rozwoju ZIT MOF Lubaczów”;
b) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Lubaczowie, ul. Rynek 26,
37-600 Lubaczów, z dopiskiem: Konsultacje społeczne – projekt Strategii Rozwoju ZIT MOF Lubaczów”;
c) bezpośrednio do budynku Urzędu Miejskiego w Lubaczowie w godzinach pracy Urzędu.
2. Spotkania otwartego, umożliwiającego omówienie założeń dokumentu, a także przedstawienie uwag, opinii i propozycji. Szczegółowy terminy i miejsca podane zostaną co najmniej na stronie internetowej urzędu (um.lubaczow.pl) i stronie podmiotowej urzędu w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.um.lubaczow.pl) oraz tablicy ogłoszeń Urzędu.
3. Zbieranie uwag ustnych do protokołu w budynku Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, w godzinach pracy Urzędu.
Uwagi i/lub wnioski niepodpisane czytelnie imieniem i nazwiskiem, złożone w innej formie niż na formularzu konsultacyjnym (za wyjątkiem pkt 3) lub po upływie wyznaczonego powyżej terminu pozostaną bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i/lub wniosków jest Burmistrz Miasta Lubaczowa.
Formularz konsultacyjny oraz projekt dokumentu dostępne są od dnia 06.11.2024 r.:
- w wersji papierowej w budynku Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26, 37 600 Lubaczów, w godzinach pracy Urzędu;
- w wersji elektronicznej na oficjalnej stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Lubaczowie (um.lubaczow.pl) oraz na stronie podmiotowej urzędu w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.um.lubaczow.pl).
Zgodnie z art. 6 ust. 6 Ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju w terminie 30 dni po zakończeniu niniejszych konsultacji opracowane zostanie sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia oraz omówienie ich przebiegu, w tym ustosunkowanie się do wniesionych uwag wraz z uzasadnieniem. Sprawozdanie opublikowane będzie na oficjalnej stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Lubaczowie (https://um.lubaczow.pl/um.lubaczow.pl/) oraz na stronie podmiotowej urzędu w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.um.lubaczow.pl).