Raport o stanie Gminy Miejskiej Lubaczów
Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2023.40) Burmistrz Miasta Lubaczowa przedstawia raport o stanie gminy, obejmujący podsumowanie działalności burmistrza w 2022 roku, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy. Rada Miasta Lubaczowa będzie rozpatrywała raport podczas sesji, na której podejmowana będzie uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi. Raport rozpatrywany będzie w pierwszej kolejności, po czym odbędzie się nad nim debata.
W debacie nad raportem, oprócz radnych, głos mogą również zabrać mieszkańcy w myśl ust. 6 ww. artykułu. Jednak dopuszczenie do głosu podczas debaty nad raportem jest uwarunkowane koniecznością pisemnego zgłoszenia do przewodniczącego Rady Miejskiej w Lubaczowie, popartego podpisami co najmniej 20 mieszkańców.
Zgłoszenie wraz z podpisami powinno trafić do biura rady najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy.
Ewentualnie, zgłoszenia w postaci przesłanego skanu, można dokonać również mailowo na adres: biuro@rm.lubaczow.pl .
Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności zgłoszenia do przewodniczącego rady.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Miejskiej Lubaczów za 2022 rok odbędzie się na sesji Rady Miasta Lubaczowa w dniu 29 czerwca 2023 r., godz. 14.00.